ČASTÉ DOTAZY

 

ZÁKAZNICKÝ ÚČET

1) Změna jména či adresy

Změnu můžete provést ve svém účtu nebo nám můžete napsat na e-mailovou adresu info@sesrdcem.cz.

 

OBJEDNÁVKY

 1)    Založení objednávky

Objednávku založíte prostřednictvím eshopu - online objednávky. Pokud máte zájem o větší odběr některého z produktů, zašlete Vaši poptávku na emailu info@sesrdcem.cz, kde Vám rádi zjistíme, zda lze toto zboží v daném množství dodat.

 2)    Průběh objednávky

Od založení po expedici objednávky, budete pravidelně informování o průběhu. Na e-mail vám odešleme potvrzení o evidenci objednávky, jejím vyřízení, případně zpoždění i informace o vyprodaném zboží. Při doručování vás na uvedeném telefonním čísle bude kontaktovat přepravce a informovat o doručování zásilky. Objednávku můžete sledovat prostřednictvím Vašeho účtu popřípadě účtu hosta („Sledování pro návštěvníky“).

 3)    E-mail s potvrzením objednávky

O založení objednávky Vás informujeme automaticky zasílaným emailem, který obdržíte při zadání objednávky a Vaší emailové adresy. Pokud Vám toto potvrzení nedošlo, pravděpodobně jste uvedli chybný email nebo objednávku řádně nedokončili. Kontaktujte nás na info@sesrdcem.cz, kde se pokusíme zjistit, co je příčinou a problém vyřešíme.

 4)    Nelze uplatnit dárkový poukaz, slevový kód

Slevový kód musí být zadán do příslušného pole při vytváření objednávky. Musí být splněny všechny podmínky pro jeho uplatnění (výše objednávky, platnost kódu, apod.). Pokud si nejste jisti některými informacemi, napište nám na info@sesrdcem.cz.

 5)    Objednávku lze změnit

Objednávku lze změnit pouze v případě, že ještě nebyla expedována nebo nejpozději do 3. dne od vytvoření objednávky.

 6)    Platba za objednávku

Zaplatit můžete hotově (při zvolení osobního odběru), dobírkou (při zvolení doručení přepravní službou) anebo předem bankovním převodem (při zvolení doručení přepravní službou, našim rozvozem nebo při osobním odběru).

Platbu předem bankovním převodem prosím proveďte nejpozději do 2 pracovních dnů. Včasné neuhrazení objednávky způsobuje prodlení v době dodání.

 7)    Storno objednávky

Storno objednávky lze provádět pouze před expedicí objednávky a to nejpozději do 3 pracovních dnů od vytvoření objednávky.

 

 EXPEDICE OBJEDNÁVKY

 1)    Kdy Vám objednávka dojde

Pokud je zboží skladem, odesíláme jej v daný den. U ostatních produktů je uvedená jeho dostupnost. Dostupnost se liší v závislosti na našich dodavatelích. Objednávky se snažíme odesílat nejpozději do týdne. Po předání zásilky přepravci je zásilka doručována do dvou pracovních dnů.

 2)    Dopravci

Ceny jednotlivých doprav naleznete v sekci „Platební podmínky a doprava“. Doprava zdarma platí pouze na objednávky v hodnotě vyšší jak 2 000 Kč s DPH (částka za dobírku, ve výši 30,- Kč je účtována vždy).

 3)    Osobní odběr

Zboží lze vyzvednout v místě provozovny a to na adrese Kotojedská 2588/91, 76701 Kroměříž v areálu společnosti FAKO, ve všední dny 8-16 hod. Pokud nás v areálu nebudete moci najít, volejte na telefonní číslo 606 719 319 popř. se ptejte po pí. Petře Kubíkové.

 

REKLAMACE

 1)    Zásilky či zboží

Doručenou zásilku a zboží v ní prosím ihned zkontrolujte a s případnou reklamací neotálejte.

Veškeré informace, jak uplatnit reklamaci naleznete v sekci „Reklamační řád“, kde je také uveřejněn „Formulář pro uplatnění reklamace“.

 2)    Doba vyřízení reklamace

Veškeré reklamace se snažíme vyřizovat v co nejkratší možné době (cca do 14 dnů). V případě, že reklamujete zboží, které není skladem u nás ani u dodavatele, vyřízení bude trvat déle. Všechny reklamace však trvají nejdéle 30 dní. O průběhu Vás budeme informovat.

 

 DALŠÍ DOTAZY

 1) Zkratka „ASS“

= assort. Jedná se o assortní položku, což znamená, že není možné si vybrat barvu, tvar, vzor, apod. Produkt je dodáván náhodně.

Produkty, které mají možnost konkrétního výběru, jsou s touto možností uvedeny na e-shopu, tzn.: přímo u produktu lze vybrat Vámi vybraná varianta.

  

Veškeré Vaše dotazy, nápady, připomínky rádi zodpovíme na adrese info@sesrdcem.cz


Nahoru