ČASTÉ DOTAZY

 

ZÁKAZNICKÝ ÚČET

1) Změna jména či adresy

Změnu můžete provést ve svém účtu nebo nám můžete napsat na e-mailovou adresu info@sesrdcem.cz.

 

OBJEDNÁVKY

 1)    Založení objednávky

Objednávku založíte prostřednictvím eshopu - online objednávky. Pokud máte zájem o větší odběr některého z produktů, zašlete Vaši poptávku na emailu info@sesrdcem.cz, kde Vám rádi zjistíme, zda lze toto zboží v daném množství dodat.

 2)    Průběh objednávky

Od založení po expedici objednávky, budete pravidelně informování o průběhu. Na e-mail vám odešleme potvrzení o evidenci objednávky, jejím vyřízení, případně zpoždění i informace o vyprodaném zboží. Při doručování vás na uvedeném telefonním čísle bude kontaktovat přepravce a informovat o doručování zásilky. Objednávku můžete sledovat prostřednictvím Vašeho účtu popřípadě účtu hosta („Sledování pro návštěvníky“).

 3)    E-mail s potvrzením objednávky

O založení objednávky Vás informujeme automaticky zasílaným emailem, který obdržíte při zadání objednávky a Vaší emailové adresy. Pokud Vám toto potvrzení nedošlo, pravděpodobně jste uvedli chybný email nebo objednávku řádně nedokončili. Kontaktujte nás na info@sesrdcem.cz, kde se pokusíme zjistit, co je příčinou a problém vyřešíme.

 4)    Nelze uplatnit dárkový poukaz, slevový kód

Slevový kód musí být zadán do příslušného pole při vytváření objednávky. Musí být splněny všechny podmínky pro jeho uplatnění (výše objednávky, platnost kódu, apod.). Pokud si nejste jisti některými informacemi, napište nám na info@sesrdcem.cz.

 5)    Změna objednávky

Objednávku lze změnit pouze v případě, že ještě nebyla expedována nebo nejpozději do 2. dne od vytvoření objednávky.

 6)    Platba za objednávku

Zaplatit můžete hotově, dobírkou nebo předem bankovním převodem. Veškeré informace o způsobu plateb naleznete v sekci "Platební podmínky a doprava". Platbu předem bankovním převodem prosím proveďte nejpozději do 2 pracovních dnů. Včasné neuhrazení objednávky způsobuje prodlení v době dodání. Upozorňujeme, že dobírku lze platit pouze v hotovosti, nikoliv platební kartou.

 7)    Storno objednávky

Storno objednávky lze provádět pouze před expedicí objednávky a to nejpozději do 2 pracovních dnů od vytvoření objednávky.

 

 EXPEDICE OBJEDNÁVKY

 1)    Kdy Vám objednávka dojde

U všech produktů je uvedená jejich tzv. dostupnost („Skladem“ / „do 5 dnů“ / „do 14 dnů“ / „Předobjednávka“ / popř. konkrétní termín předpokládaného naskladnění). Pakliže jste si objednali produkt s různou dodací lhůtou, je objednávka expedována až po naskladnění posledního produktu.  Dodání trvá většinou 1-2 pracovní dny od předání zásilky přepravci.

 2)    Dopravci

Ceny jednotlivých doprav naleznete v sekci „Platební podmínky a doprava“. Doprava zdarma platí pouze na objednávky v hodnotě vyšší jak 2 500 Kč s DPH (částka za dobírku, ve výši 36,- Kč je účtována vždy).

 3)    Osobní odběr

Zboží lze vyzvednout v sídle společnosti, na adrese Kotojedská 2588/91, 76701 Kroměříž v areálu společnosti FAKO spol. s r.o. nebo na naší prodejně, která se nachází v areálu hotelu Octárna, na adrese Tovačovského 318/18 v Kroměříži. Vždy prosím vyčkejte na informativní email, kde uvádíme, že je zboží připraveno k osobnímu vyzvednutí.

 

REKLAMACE

 1)    Zásilky či zboží

Doručenou zásilku a zboží v ní prosím ihned zkontrolujte a s případnou reklamací neotálejte. Veškeré informace, jak uplatnit reklamaci naleznete v sekci „Reklamační řád, kde je také uveřejněn „Formulář pro uplatnění reklamace“.

 2)    Doba vyřízení reklamace

Veškeré reklamace se snažíme vyřizovat v co nejkratší možné době (cca do 14 dnů). V případě, že reklamujete zboží, které není skladem u nás ani u dodavatele, vyřízení bude trvat déle. Všechny reklamace však trvají nejdéle 30 dní. O průběhu Vás budeme informovat.

 

 DALŠÍ DOTAZY

 1) Zkratka „ASS“

= assort. To znamená, že tento výrobek se může lišit barvou, vzhledem, typem atp. Na produktovém obrázku jsou většinou uvedeny všechny varianty. Produkt je dodáván náhodně, dle skladové zásoby. Pokud však máte zájem pouze o konkrétní variantu, uveďte nám Váš požadavek do poznámky k objednávce, popř. se na nás můžete obrátit, s dotazem ohledně dostupnosti dané varianty, prostřednictvím emailu info@sesrdcem.cz

  2) Doba dodání

U každého produktu je uvedena jeho dostupnost v počtu dní (do 5 dnů, do 3 dnů, apod). Dny jsou myšleny jako pracovní nikoliv kalendářní. Po tuto dobu je zboží objendáno u dodavatele a vyřizována Vaše objednávka. Po uplynutí těchto dnů je zboží expedováno (běžně expedujeme před uplynutím této doby). Doba doručení už je na Vámi zvolené přepravní společnosti (většinou 1-2 dny od odeslání objednávky). 

3) Doručení do zahraničí

Aktuálně u nás objednáte zboží pouze s doručením po celé České republice, avšak jsme schopni Vám individuálně zařídit dodání zboží na Slovensko, popř. do dalších zemí EU. Neváhejte se na nás obrátit 792 320 317 / info@sesrdcem.cz

4) Označení produktu štítkem "Předobjednávka"

Jedná se o zboží většinou z nové kolekce značky Bastion Collections, která je velmi žádaná. Zboží ještě není skladem, ale možné si je v předstihu objednat a zajistit si tak expedici ihned po naskladnění. U každého produktu je vždy uvedená jeho předpokládané datum naskladnění

5) Dárkové balení

Rádi Vám zabalíme objednaný produkt do dárkového balení. Tato služba je zpoplatněna částkou 99 Kč a vyberete si ji při vytváření objednávky na eshopu (součástí shrnutí objednávky). Dárkově balíme však pouze 1 produkt (menší krabici). V případě objednání vícero kusů nezapomeňte v poznámce specifikovat, který kus má být takto zabalen. Z technických důvodů dárkově nebalíme produkty větších rozměrů.

Veškeré Vaše dotazy, nápady, připomínky rádi zodpovíme na adrese info@sesrdcem.cz


Nahoru